Monday, August 13, 2012

навч (миний хамгийн дуртай цэцэг энэ бол цэцэг.)



маргааш болход тэд алга болно хааша ч юм алга болно
мартагдсан нэгэн ертөнцрүү тэд тэмүүлэн алга болно
хүйтнээс нуугдаж байга нь тэр
юм бүхэний дурсамжийг аваад яваж байган нь тэр
тэд газар унаад л алга болно хэсэгхэн хугцаанд л тэд өвдөнө тэгээд л
амар тайван жаргалтай болно тэд миний мэдэрдэг тэр ертөнцийн зүг зүглэн ниснэ
салхиар дамжигдан ниснэ би болдогсон бол бас хамт нисэхийг хүснэ бас хэлж үзнэ тэд
яг л яааран догдолсон хүмүүс шиг намайг үл тооно би харамсан зүгээр л тэдний
нүүхийг харна
тэд явхааса өмнө өнгө мөнгө өөрчилдөг юм
эхлэд улаан шар гэд л янз янзаар өнгө өөрчилдөг юм би харуусан харсаар л хамт бас нисэхийг хүссээр л
надад байхгүй бүхэн тэдэнд байдаг болхоор би тэдэнд улам бүр татагдана намараас намарт иймэл байсан
иймээрэл байна дараа дараачин намарт би тэдэнтэй хамт нисэх болно

No comments:

Post a Comment