Monday, August 13, 2012

одод


би орой болгон тэнгэр т түгсэн одод луу хардаг тэд үнэхээр үзэгслэн төгс мянга мянгаараа түгэн харагдах тэр одод яг л миний мэдэхгүй тэр нэгэн эрх чөлөөөнд хүрсэн байдаг үнэхээр үзэгслэнтэй гайхлтай гялалзан байх нь ямар сайхан гээч тэгээд би тэнд хүрэж байна гэж төсөөлдөг тэр огторгуйн зах хязгаарт дүүлэн нисэж байна гэж итгэж мөрөөддөг орой болгон цонхоныхоо цаанаас би тэндэнтэй яриалцдаг тэд үлгэрийн мэд сайхан зүйлсийг надад яриаж өгдөг тэгээд би тэдэнлүү харж инээмсэглдэг огторгуйн гүнд би тэр л үед уусаж миний бие хөнгөн болж юундч захиарагддаггүй тийм л амар амаглан бодог яг л зах хязгааргүй агаарт хэзээч бууж ирэхгүйгээр дүүлэн нисдэг эндэс холдог газар гэж үгүй гэж тэд надад сануулдаг би ододлуу харж хүслээ хэлдэг одод бүхэн миний мөрөөдөлтөй хамт орой болгон тэнгэрт манддаг эрх чөлөөны дунд уусан бид алга болдог өнгө өнгийн ододоор би хүрээлүүлдэг тэгээд тэндээсэ маш гайхалтай тансаг солонго болдог
бид тэгээд гэрэл гэгээний зүг хамтаа нисдэг тэд
инээмсэглэн утган авч өндөрөөс өндөрт хөөрөн нисдэг яг л
шувууд шиг би нисдэг үүлнээс үүлэнд дамжин нисдэг
миний очдог газар бүх юм нь өнгө өнгө ийн аялгуу байдаг
өнгө өнгийн тэнгэрүүд бас үүлэн дунд би эрх чөлөөг мэдэрдэг
хэзээч дуусахааргүй энэ ертөнцдөө би жинхэн би хэвээрэй байдаг

No comments:

Post a Comment